Popular Posts

Sunday, February 13, 2011

mesra alam!~

honestly, saya suka mesra alam!hahaha.walaupun mungkin pada luaran , orang mengadili saya sebagai seorang yang tidak mesra alam. tapi, tiapa!!saya ttap mesra alam bha.

thats y, bila saya buka metro n jalan p dalamnya, saya ternampak artikel pasal ini cerita!cerita tentang bangunan mesra alam. huyoo! saya sungguh berminat mmbca ni artikel sampai dakat sudah spek mata sama screen lappy!hehehe :P

oya, saya berharaplah sangat ne benda dapat dibuat di Malaysia. Kalau boleh, biarlah bah kita jadi yang pertma. kenapa kita mesti tunggu negara lain buat dulu baru kita mau buat? takut ambil risiko? takut xmencapai target? atau kurang percaya dengan kebolehan negara? jangan begitu, sama-sama manusia juga kita! hehehe. 

Macam senang saya menulis. hehe. tapi, itu cuma pendapat saya sebagai warga Malaysia!hehe. KAlau bukan kita sepa lagi.hehehhe.ayoo~ cek it out!!


ini ringkasan artikel : PERKHIDMATAN Internet tanpa wayar menyeluruh, jalan raya hanya untuk kenderaan pengangkutan awam, tiada kereta, sampah atau pengeluaran karbon.
HAHAHAHA!

kalau gini punya gambar buli kira mesra alam ka? hahaha


No comments:

Post a Comment