Popular Posts

Sunday, February 6, 2011

mine!

terdetik hati saya sudah berkurun lama utk bgtau satu dunia.
terutamanya yang dekat mahupun mengenali diri ini.( agak skema :P)
ya, saya akui, saya kadang2 agak berterus terang menyatakan pendapat mahupun pendirian saya. tapi, xbermaksud saya xboleh mendengar pendapat anda. xbermaksud saya xboleh menerima pendapat anda.
mungkin, demografi W.P Victoria island ditambah dengan cara sosial keluarga makes myself bercakap luar norma lemah-lembut...
kadang2 saya bergurau, anda maksudkannya...
kadang2 saya marah, anda tidak maksudkannya...
haha, honestly, lifes soo colorful, so do i =)
ladies and gntlmn, lets say, saya memndam sesuatu yang bukan saya mahukan, bukankah itu lebih teruk? hahaha~
i just...just can say.."my goal, my spirit equal my speech"

p/s : sila jangan baca dengan seryes entri ini.sebb, entri ini nampak seryes.tapi, ini sekadar "Pemberitahuan".hahahahha^___^

No comments:

Post a Comment