Popular Posts

Tuesday, February 8, 2011

supping bikin duit keping!

hahaha!saya kurang pasti apa mahu tulis tajuk entri nie.tapi, inilah idea terbaik saya fikirkan saat saya menulis blog ini.kekekekeke :D

em, tOday, after ja kuliah, saya, dila, nurul syuki, suhila n her BF, arvehenna ( semua penama sila jangan marah :P ) hang out tOgther!ouch, at the first plan, banyak misi yang saya mahu sempurnakan, tapi, xsemua tercapai. buka buku akaun baru, beli digieasy, beli makanan, looking for HP antara misi yang tercapai. but, CHUP! ada yang tidak tercapai..beli tisu, beli makanan, beli penggosok badan, bank in duit p akaun my dad n adik and so on. hahaha! 

keadaan agak rushing. sebab, dalam masa yang sama. hati agak berkejar-kejaran mahu balik awal walaupun dalam hati kata begini " aku namau pigi sukantara ". tapi, mahu jugak pigi!kakakaka ( dalam hati ada taman bheee:P). and guess wat? syukran, sukantara itu diadakan esok. ok jugak kali. tapi, azam sy mmg gini ow " saya xsuka berlari" huhuhu~bulikah jan paksa orang utk berlari? hmm~ but, i have tooooooooo. aiyaa..soooo teruk!

my frend, cuki telah bOught new HP.ouh lala, agak jeles, pink color, tapi, pa bley buat. bajet saya sudah lari ke sana ke mari, jadi saya kena korbankan nafsu yang biasanya mngatasi keperluan! =)hahaha (fight nadia, fight !)

hey, to all of u, i would like to say thank u! walaupun masa singkat and masing2 kepenatan, but friends, honestly, i am alwys remember what my friends hv done for me =) insya-Allah...good things and the bad one!kakaka;D

XOXOXOXO~saya agak berpuas hati dapat beli fon and DIGIEASY, syukur alhamdulilah =)

1 comment:

  1. aminn~doakan kebhagiaanku bersama digieasy yang menghubungkan si dia!hahaha.aminnn~ love u babe! :*

    ReplyDelete